Velkommen til Øland A/S

Er du god til at tage fat?
Har du flair for godt håndværk?
Er du mødestabil og kan indgå i et team?

Så kunne dette job være en god mulighed for dig.

Velkommen til Øland!

Hos Øland producerer og forhandler vi produkter til ventilation og isolering – og der er godt gang i forretningen. Det mærker du tydeligt, når du træder ind i produktionen, for her har vi travlt. Derfor leder vi nu efter dig, som kan hjælpe os med at få ordrene produceret og sendt ud af huset.

I produktionen skærer, valser, klipper, bukker, isolerer, samler og punkt svejser vi tyndplade, så vi til sidst har flotte og lufttætte ventilationskomponenter.

Vil du vide mere om Øland, kan du læse vores virksomhedsbeskrivelse nederst i annoncen – eller her på www.oeland.dk.

At arbejde i produktionen hos Øland i Aabenraa
Som medarbejder i produktionen hos Øland, er det vigtigt at du er mødestabil og kan indgå i et team. Når du starter i produktionen, vil du blive ført igennem et ”on-boarding program” på 4 uger, hvor du blandt andet vil få en grundig introduktion til de maskiner du skal anvende. Derfor er det ingen betingelse at du har relevant erfaring, men selvfølgelig en fordel for dig.

Det vigtigste for os er, at du har gåpåmod, kan samarbejde, og er en stabil arbejdskraft.

De opgaver du særligt vil berøre i din dagligdag er:

• Klippe, valse og bukke tyndplade individuelt og i teams.
  • Gennemførsel af samle-, isolerings- og punktsvejseopgaver individuelt og i teams.
  • Pakning af varer på palle.
  • Evt. truckkørsel

Her føler du dig velkommen
Hos Øland er sikkerheden i højsæde og vi værdsætter det gode sammenhold, og vi gør meget for, at du lærer dine kolleger bedre at kende – både i og uden for produktionen.

Er du vores nye kollega?
Vi er på udkig efter en ny kollega, og leder lige nu efter den rigtige profil. Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål vedr. denne stilling kan du ringe til Driftsleder Chris Jørgensen eller Fabrikschef Michael Lauridsen på tlf. 70 20 19 11.

Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Øland A/S er Danmarks førende leverandør af ventilations- og isoleringsprodukter. Virksomheden har vind i sejlene og har lige siden opstarten som enkeltmandsvirksomhed i 1981 haft fremgang hvert eneste år. I dag er Øland A/S en stor professionel spiller på markedet med 120 medarbejdere og et stærkt fokus på kundeviden og kompetencer. Øland A/S indgår sammen med VVS-grossisten Brødrene Dahl, i Saint-Gobain-koncernen, der er en af Europas største industrikoncerner inden for produktion og distribution af byggematerialer, glas og andre specialprodukter. Læs mere om Øland A/S her.