Brandstyring fra Øland A/S til den nye brandnorm DS428-5

Vores seneste produkter er udviklede af Øland A/S's egne brandeksperter - og naturligvis skræddersyede til den nye brandnorm DS 428-5:2019.

Spjældsikret - Røgventileret - Røgudluftning

Vi er i dag en af de få aktører på ventilationsmarkedet som kan levere en komplet brandstyringspakke, hvor alle komponenter let tilsluttes med kun ét strømforsynende BUS kabel (MODBUS).

Der er total overvågning på hver adresseret komponent - selvfølgelig med alarmhistorik. Du kan tilslutte systemet i helt op til 15 zoner og det kan anvendes sammen med BMS, CTS og ABA.

Der er et integreret og meget brugervenlig display for opsætning og service.

Læs mere om vores produkter inden for Brand »

Henning Hejselbæk Andersen, Produktchef, Brand - 29 69 42 10, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Øland er Danmarks førende leverandør af ventilations- og isoleringsprodukter. Virksomheden har vind i sejlene og har lige siden opstarten som enkeltmandsvirksomhed i 1980 haft fremgang hvert eneste år. I dag er Øland en stor professionel spiller på markedet med 110 medarbejdere og et stærkt fokus på kundeviden og kompetencer. Øland indgår sammen med VVS-grossisten Brødrene Dahl i Saint-Gobain koncernen, der er en af Europas største industrikoncerner inden for produktion og distribution af byggematerialer, glas og andre specialprodukter. Læs mere om Øland A/S her.