Ny armaturserie fra Halton

Øland har i samarbejde med Halton, fået udviklet en ny armaturserie ”Halton JAZ”.

Armaturet har et smukt og tidløst design, i både cirkulær og firkantet udførsel, og kan leveres med glat eller delvis perforeret bundplade.

Det har et lavt lydniveau, og er med sit design hurtigt og nemt at montere. Der skal ikke skæres et ret stor hul ved montage, og skabelon til at skære efter følger med indpakningen, hvilket gør det nemt for montøren.

Der kan tilkøbes et installations panel, hvormed det kan anvendes til systemlofter.

Sektorblænder til kontrol af indblæsningsretningen medfølger.

Armaturet kan leveres med 2 forskellige trykfordelingsbokse, TRH eller TRI. TRI boksen har den mulighed, at tilslutningsstudsen kan vendes indad.

Endnu en ny udgave er på vej, her er selvsamme armatur fastmonteret på et panel 600x600, dvs. man så slipper for at anvende installationspanelet.

jazz

Øland er Danmarks førende leverandør af ventilations- og isoleringsprodukter. Virksomheden har vind i sejlene og har lige siden opstarten som enkeltmandsvirksomhed i 1980 haft fremgang hvert eneste år. I dag er Øland en stor professionel spiller på markedet med 110 medarbejdere og et stærkt fokus på kundeviden og kompetencer. Øland indgår sammen med VVS-grossisten Brødrene Dahl, byggemarkedskæden Optimera og rørvirksomheden Heradan i Saint-Gobain koncernen, der er en af Europas største industrikoncerner inden for produktion og distribution af byggematerialer, glas og andre specialprodukter. Der er flere oplysninger om Øland på www.oeland.dk.